början av höstlovet

Tänkte passa på att skriva lite om hur början av höstlovet har spenderats, nu när ja ändå sitter här ;)

I Torsdags  var det utvecklingsamtal. Gick dit med pappa kl 14.00, ja det gick ju jättebra,  ms.segerstedt sa bara positiva saker :D Sen när jag kom hem så var det lite chilnation. ganska skönt faktiskt med tanke på att vi har haft så många läxor, projekt, prov mm. så det är jättesköönt med höstlov!

I Fredags så var jag med Konkan(Konkordia), Tina och Sheila. det började med att vi skulle plugga lite i biblioteket, men ingenting blev ju gjort såklart, jag hann bara skriva en mening! sen så blev vi så pass hungriga att vi gick och åt i burger king. trevligt trevligt, men deras hamburgare är så himla äckliga, deras kött smakar som tuggumi, som konkan sa hahaha. När vi väl åt så kom Melki o Filip till oss, som var så tråÅåkiga att man asgarvade. efter det så gick Tina o Sheila, medans jag och Konkan stannade kvar i centrum. sen så gick vi hem till mig och gjorde pannkakstårta, som enligt mig inte blev så lyckad.. men men erfarenheter ger kunskaper eller vad det nu heter hahaha.

I Lördags gick jag och mina föräldrar hem till min moster. sen så gick jag och min kusin ut en sväng, när vi väl kom hem hade dom beställt pizza, väldigt trevligt :) sen så kollade vi på disturbia.

I Söndags gick jag och mamma till gudstjänsten i kyrkan kl 11.00 haha "religiösa" mariella, men de var faktiskt jättelängesen ja var där, så det behövdes. sen så gick ja o mamma och shoppade. två tröjor blev det till mig och ett par örhängen, nu kan jag vara glad och nöjd i alla fall den här veckan ;)

nu så tänkte ja passa på att lägga ut en bild på min födelsedag som var den 8 oktober:D

image1
Tina, jag och konkordia.

                                                                                                                                2007-okt-30 @ 01:16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0