bekännelse

image22

juuste har sett spice girls "återförening" som har resulterats i en ny musikvideo. hahaha jag såg den häromdan, den var såå dåååålig hahahha. även fast jag var ett stort spice girls fan, när jag var MYCKET yngre.  hur gammal måste jag ha vart, typ fem.. sex år kanske? men aja när dem började bli kända. hahahha, jag köpte tom deras album/foton som dom hade hhahahaa. kan verkligen inte fatta att jag gillade dem då :S

men aja, nu MÅSTE jag gå och lägga mig, ska gå på nån gymnasiemässa imorn kl 9. efter det blir det väl luciaträning. pallar inte ens gå till skolan imorn, skulle kunna sova bort hela dan. men aja det här är viktigt. så jag ska gå och soooooooova nu och snart är det heeeeeeeeeelg ;) . godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0