äntligen fredag!

Idag är det fredag, min favoritdag. dagen började med idrotten, men våran idrottslärare var sjuk igen. så det blev inte bip teste eller hur det nu stavas. om jag hade vetat det tidigare så skulle jag nog ha sovit längre och skippat idrotten, men aja nu blev det som det blev. sen så var det lektioner som vanligt. vi gick igenom lite inför det här "projektet" som vi ska skriva om i svenska, so och science. men jag fattar fortfarande inte vad det ÄR MAN SKA SKRIVA OM? men aja kommer nog på det så småningom.

juste hade engelska redovsining idag och fick VG, men sen så ändra han till VG+, stor skillnad då? blev lite besviken, men hursomhelst så sa han att om han skulle få sätta mitt slutbetyg redan nu, så skulle det bli MVG, så det var ju tröstande ;)

efter det så gick jag på extra bild, för att bli klar med min bild. hahahah ja vet jag e seeg. men jag är inte den enda, fick hjälp av någon om hur man blandade färgerna snyggt. att det ska vara så svårt. men jag tror att jag har fått ett hum om det där ;)

sen så gick jag äntligen hem och då snöade det! hhaha min jacka är gjord av sånt material som som inte absorberar snöflingorna, så det bara sitter kvar där. så tillslut såg jag nog ut som en vandrande snögubbe. HAHAHAHHAAHAHHA :D

men aja ska gå nu, GLÖMM INTE IDOL IKVÄLL! (bara 4 st kvar)

hinner kanske blogga lite innan dess, we'll see ;)


Kommentarer
Postat av: you tell me

"tillslut såg jag nog ut som en vandrande snögubbe"
hehehehehehehehehehehehe
heheheheheheheheheheh
hehehehehehehehe
hehehehehehe
hehehehe
hehehe
hehe
he
//Konkan

2007-11-23 @ 18:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0