åh lussebullar!

I'm back.  efter att ha pluggat VÄLDIGT LITE med många pauser och en utav dem här pauserna gick åt att baka lussebullar! =) så nu har jag bakat lussebullar. andra sista plåten är i ugnen just nu. blev typ 30 st. åhh älskar lussebullar. men jag tror nog jag gillar lussebullar så pass mycket bara för att man bara kan äta det en period om året.  lägger in en bild på lussebullar, men dock inte på våra lussebullar, pallade inte ta en bild. men dom blev typ sådär;)


måste gå nu, sista lussebullarna är klara att tas ut! hejdå ;)

Kommentarer
Postat av: du vet vem

"jag gillar lussebullar så pass mycket bara för att man bara kan äta det en period om året"
hahaha, gillar din tanke! men man kan faktiskt äta dem flera gånger om året, när som helst.Jag lovar!

2007-11-18 @ 19:24:43
Postat av: mariella

joo, de e sant. men ofta man bakar lussebullar under sommaren, det e ju tradition att äta under vintern/julen. och därför äter jag bara den en viss period om året.

2007-11-18 @ 20:44:02
URL: http://mcarlvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0