tisdagtisdag

Jaa, idag är det tisdag. det var varken en rolig eller tråkig dag, utan en normal dag. från början fick vi inte gå på extra slöjd av ms bjur, men sen när vi fick det så sa mr artek (träslöjdsläraren att vi fick komma tillbaks kl ettoch då började ju luciaträningen, men aja får väl gå dit imorn en snabbis innan idrotten. sen var det luciaträning i 3-4 timmar, jag kände mig verkligen yr av att stå så blev tvungen att sätta mig, men vi fick iallafall en halvtimmes paus och det gick åt att köpa choklad ahahhah. men hursomhelst så sa hon att om man tyckte att det var jobbigt idag så skulle det bli ännu jobbigare på luciadagen, vilket är på torsdag. ohnej.

men aja ska föröka skriva lite till min engelska uppsats. undra om jag ska skriva den som en novell, tror nog jag gör det;) att skriva den som en pjäs blir nog för komplicerat. och sen ska jag kolla på desperate housewives;) jag är glad nu;)

pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0