tisdag

Idag så kollade vi på nån film Freedom Writers hette den. ganska bra, men lite väl onödigt lång. hahha min rumpa somna till om med och så fick jag ont i ryggen, verkligen inte bekvämt att sitta i alulans typ trästolar i två timmar. vill bara påpeka något dåligt med sony ericsson nämligen att dem har stängt av mitt simkort i min mobil, för att sätta den i det nya, men den nya mobilen får jag inte öppan förens jul så nu har jag värsta gamla tegelstensmobilen i en vecka, och sen när jag skulle överföra alla mina kontakter/telefonnummer så gick det inte, så jag fick nämligen SKRIVA NER ALLA NUMMER PÅ PAPPER, fyfan vad jobbigt det var och nu när jag ringer så måste jag ta fram mitt oversizade papper för att slå numret, för jag kan ju inte alla utantill. jobbigt säger jag bara.

hahhaha, egentligen så började jag skriva det här inlägget klockan 20.00 men jag blir så distraherad av att alla snackar med mig på msn, ja och nu är klockan 21.16 hahhahahah.

nu ska jag dra mig iväg och kolla på ugly betty, även fast jag inte gillar den ahah. pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0