sony ericsson w910i


Kom nyss hem. ja och vi köpte en sony ericsson w910i till mig. ville inte ha den där k850i, den var för stor och klumpig, den här var mycket snyggare i uteseendet. dessutom vare världens snyggaste kille som hur säger man fyllde i papprerna om mobilen. så snygg han var ock så hade han typ grå/gröna ögon. men aja nog pratat om det nu ska jag iaf kolla på one tree hill som jag spelade in ehehh;) sen ska jag gå och leta efter mina skridskor, eftersom att vi ska åka skridkor imorn och sen blir det julmarknad. trevligt;) hoppas bara jag hittar de.. men jag undrar verkligen vilken tid vi börjar imorn. INGEN VET. konsigt konstigt.

Kommentarer
Postat av: Konkan

snygg :D

2007-12-17 @ 14:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0