söndag ;)

Igår var jag iallafall i kista och köpte nya pärlörhängen, för att mina gamla hade gått sönder eheh. kom hem typ klockan 22, tycker det är så dåligt att inte kistas busstation har några bussar som går klockan 21.00, utan senaste bussen går klockan typ 19.50, när själva gallerian stänger klockan 21? men aja bakade också vårrullar igår, som ni såg i mitt förra inlägg.

men aja nu är det två timmar kvar tills söndagen är över och återgår till julafton;)
trevligt. hursomhelst idag så åkte vi in nånstans, kommer inte ihåg vad det hette, men det ligger typ vid täby. där så kollade vi i affärer och shoppade lite julsaker. efter det så blev det ännu mer "julmatshandling". trevligt.

sen typ klockan 6 idag på kvällen kom Konkish hit och lämnade våra "panetons" eller hur det nu stavas. men aja sen så bakade vi pepparkakor;) visar KANSKE någon bild på våra pepparkakor imorn, om jag pallar. men 3 stycken blev brända;( glömde bort tiden ehehhehehheh.

sen så åt vi vårrullarna som jag hade lagat, inte bara jag ahah. efter det så kollade vi på en video som min pappa hade spelat in på oss i femman, när vi dansade i centrum med typ 20 stycken. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA, säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0