skridskoåkning &stan

Ja, idag var det skridskoåkning. kul det, men inte fullt så kul. JAG RAMLADE TVÅ GÅNGER!, stackars rumpa. HAR ALDRIG HÄNT I VÄRLDSHISTORIEN, men nu hände det... ehheheh. men aja efter typ en timmes skridskoåkning så gick vi tillbaka hem och lämnade våra skridskor, jobbigt annars att behöva släpa dem i stan. sen efter det sååkte vi in till stan med mr Durdeon, stackarn. han var ensam med oss 12 tjejer hhaha. men hursomhelst i stan fick vi gå fritt i en och en halvtimme, jag passade på att köpa en till julklapp då och konkan med. MEN JAG UNDRAR VERKLIGEN MR DURDEON GJORT UNDER DEN HÄR TIDEN? han gillar ju inte att gå in i affärer. sen på vägen hem funderade jag över vad jag kunde uppfinna sen muhhahaha. tänker bli uppfinnare på min fritid hhaha.

men aja känns ganska konstigt faktiskt att ha hunnit med både skridskoåkning och stan när klockan bara är 14.50. det känn så tidigt. men aja nu känns iaf dagen längre.

men aja nu ska jag gå och "slappa" och äta upp mina godisremmar som jag köpte idag heh . pusshej.

Kommentarer
Postat av: Konkordia

Hahaha jag gillar hur du stavr hans namn "MR DURDEON" hahaah det låter jättekul om man utttalar det på svenska.
Duerden är det :)

2007-12-17 @ 15:36:49
Postat av: mariella

men varför sa du, nu vet ju alla att jag inte kan stava! :$

2007-12-18 @ 00:11:03
URL: http://mcarlvik.blogg.se
Postat av: K

men nej :( ofta de kan stava,jag kan inte stava :D

2007-12-18 @ 09:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0