mad world

Den här dagen har sugit halvt. pallar inte skriva så mycket. hatar måndagar. köpte iallafall en mössa i kookai¨<3 älskar den affären. sen så va jag ckså på julmarknad idag;) nu vet jag vad jag ska köpa för julkappar. men för övrigt så sög den här dagen. har förresten skitont i fötterna, de typ dödar mig just nu.
älskar den här låten



men nu ska jag gå och ta ett fotbad.  pusshej.


UPPTADERING! 20:25
Åhh, jag är så lycklig nu! ms eneberg ringde nyss och sa att luciaträningen är klockan ett på eftermidddagen imorn, istället för på förmiddagen, vilket innebär att jag & Konkan i våran klass slipper göra so förhöret imorn!luican är typ tre timmar vilket innebär att vi missar tre inte så viktiga lektioner;) GISSA OM VI ÄR GLADA?(men samtidigt så vill jag faktiskt göra so förhöret va någon konstig anledning) men aja ska bara göra matteläxan idag eftersom att vi har mattelektion imorn på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Konkiiiish

Lycklig_tjej92.nu! hehehe 8)
Vart kan man köpa den där sista mössan på bilden?

see you later alligator :D

2007-12-10 @ 23:04:53
Postat av: mariella

på/i topshop hahha ms segerstedt ehehhehe.

2007-12-10 @ 23:13:09
URL: http://mcarlvik.blogg.se
Postat av: Edina

ohhh jag bara älllskaaaar MAD world! det är den bästa låten jag vet!

2007-12-11 @ 02:54:40
URL: http://ESCADAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0