ljuvliga fredag

kom hem för ett tag sen.
Dagen började med att jag försov mig till idrotten eheheh. men sedan var det vanliga lektioner under dagen. fick VG på scienceprojeket. fuck. gillar inte science för tillfället, men det går nog över;) sen när vi slutade, så gick jag på extra slöjd som vanligt dåra. är snart klar med min piedistal. trodde inte jag skulle hinna, det är bara att sätta ihop allt. sen kom konkan in och när skulle slipa så fick jag en träbit i mitt finger, trodde det bara var en skråma, men sen kom det blod på min platta ehheh. är faktiskt värd ett mvg på slöjden.

men hursomhelst efter det så var klockan 16 och då gick jag, Konkordia och Tina till luciaträningen tills klockan fem eller halv sex.  trevligt trevligt. tur det att jag inte har bra röst, skulle vara dödsnervös inför lucian som är på torsdag!

men nu är jag sjukt hungrig, ska äta. pusshej.

17 dagar kvar tills julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0