lista/frågor&svar

Har du pojkvän/flickvän? nej ;/
Är du kär? nej?
Hur tidigt stiger du upp? Vardagar ungefär kl 7 och helger kl 11-13
Vem/vilka vet mest om dig? konkan och mina föräldrar tror jag.
Gillar du att slåss? nej
Vad ska du göra ikväll? haha kvällen är snart över, men snart ska jag sova;)
Har du utländska föräldrar? ena föräldern är utländsk;)
Var har du ont? ingenstans.
Är du bra på att måla? nja sådär, önskar jag var bättre.
Vem kramade du senast? mamma
Vad längtar du till? julafton ;)
Vad heter dina husdjur? har ingen.
Har du körkort? nej men nästa år får jag börja övningsköra, i can't wait hahaha.
Favoritgodis? alhgrens bilar ehehheh.
Morgon- eller nattmänniska? nattmänniska såklart.
Sparare eller slösare? både och.
Har du några homosexuella vänner? nej.
Bio eller promenad? bio eller det beror på vilket humör jag är på ;)
Är du kittlig? haha ja väldigt.
Rädd för insekter? jaa, har lite insektsfobi.
Anser du att du är stark? nja nej egentligen inte, men jag är nog det när jag vill vara det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0