kemikalier

känner mig ganska stressad. men hursomhelst Idag skulle vi inleda science med ett nytt ämne "kemi" ush gillar inte kemi, fick G förra året. hahha, men det här labet var iaf kul. vi delades in i små grupper och där så skulle vi blanda lite lite kemikalier thiosulphate nånting.. och acid. sen så råkade jag andas in för mycket utav dom där kemikalierna, inte med flit, det bara blev så. man kände hur allt trängde sig in i näsan. vilken obehaglig känsla, men som tur var det inte så farligt enligt meur, farligare om man får det på ögona, but I had my protections ;) hade huvudvärk resten av eftermiddagen i skolan. ahahh erica fick också huvidvärk och hon var i min grupp på science, kanske också fick i sig kemikalier. luktar förresten bajs.

men nu ska jag plugga vidare på science (biology). scienceprov imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0