julafton.

ja igår/ idag var det julafton, mina föräldrar håller typ och skjutsar hem alla nu, så jag är här helt ensam. så sätter mig här vid datan, FÖR JAG ORKAR VERKLIGEN INTE GÖRA NÅGOT JUST NU som att byta om till sängkläder. anledningen är att jag har ätit för mycket, så känner mig rätt tung just nu, pallar inte att lyfta på mig ahahahah. 
image67
men hursomhelst idag var det ganska trevligt faktiskt, men det känns att julen är lite väl överskattad eheheh. jag som längtade till jul. men aja nu är det iallafall över för min del, känns faktiskt inte så himla sorgligt alls.

men iallfall dagen började med att jag vaknade ganska sent, hade typ planerat att vakna klockan 8, men aja skitsamma;) när jag väl vaknade så åt jag gröt hahah, sen så ringde min farmor och snackade med mig typ i åratal... efter det så julstädade jag lite och då kom Konkorda in en sväng och vi gjorde typ julklappsbyte kan man kalla det ahah. sen så hade klockan bara runnit iväg, så snabbt hoppade jag in i duschen o klädde på mig, fönade
mig och alltihoppa. hann precis i tid till kalle anka *glad* så jag tittade på kalle anka och alla disneyfilmer.

sen så kom gästerna typ klockan 4, sen så åt vi lite snacks då. efter det så gick vi till jubordet och då proppade jag i mig allt möjligt ahahah, satt vid bordet typ i 2 timmar eheeh. men aja efter det så kollade vi på lite julfilmer o lalalalalla.

tillslut så öppnade vi äntligen julklapparna, blev ganska "nöjd", men inte fullt så nöjd. fick följande saker:

1000 spänn, en åre tröja, en röd sony ericsson w910i, typ ett par "lakanskor", presentkort i åhlens, massa med julprydnader, choklad, krämer, ett täcke (?)

ojj, kommer inte ihåg mer, måste nog kolla på mina presenter, men som sagt jag pallar inte röra mig. men hursomhelst så ÄR JAG INTE ALLS NÖJD MED MINA JULKLAPPAr, förutom min mobil, pengarna och krämerna dåra;) men annars så fick jag inget interessant. okej jag ska inte klaga så mycket, om man tänker efter så finns det ju folk som svälter ihjäl just nu, medans jag klagar över mina julklappar. nej usch vad hemskt det måste låta. okej jag ska inte klaga något mer. "jag är nöjd".

men aja nån timma efter att ha öppnat julklapparna så begav vi oss mot maria kyrkan och gick på typ nattvarden klockan halv tolv, såg faktiskt några från skolan där ahahah, trevligt trevligt. nu har iallfall alla gått hem.

men aja nu ska jag ta och kolla på några julfilmer OM det går några nu, men känner mig inte ett alls trött. HOPPAS ATT NI HAR HAFT EN BRA JULAFTON. PUUUUUUUSS.


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

God Jul :)

2007-12-25 @ 03:12:03
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Majda

god jul :D

2007-12-25 @ 03:24:02
URL: http://Majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0