jag är ARG

JAG ÄR SÅ ARG FÖR TILLFÄLLET, tycker att lärarna ger så orättvisa betyg. några tom dem typ favoriserar elever. irriterande. hur mycket man än försöker så räknas inte det istället så får man samma betyg som tex nån som inte försöker. frusterande. skulle vilja slänga min piedistal i nåns huvud. men aja ska inte klaga så mycket. gjort är gjort. kan inte ändras. men alltså det är inte så att jag har fått värsta "dåliga betygen" utan det är faktiskt bra betyg, men skulle kunna få bättre om lärarna var mer rättvisa. är faktiskt inte den enda som tycker så.

ska bara försöka att få bättre betyg nästa år och istället se framåt.
hahhahaha, kom egentligen hem typ 12.20, men de senaste 40 minuterna gick åt att klaga om saker inför min pappa ehehhe, stackarn. och så har jag satt upp mål inför nästa termin som jag berättade för honom hahah.

men aja nu ska jag äta och sen till stan med Konkordia och köpa en julklapp och brända mandlar.

hoppas iaf att ni är gladare än mig. pusshej.

Kommentarer
Postat av: Konkordia

hehehehehehehehehe
hatar skolan.

2007-12-19 @ 13:11:06
Postat av: sanna

hoppas du blir glad snart då

2007-12-20 @ 08:36:18
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0