hälsa på farföräldrarna;)

börjar ÄNTLIGEN  känna lite julstämmning.
Har nyss duschat. ska nog gå och klä på mig snart. eftersom att jag ska gå med pappsen och träffa farmor och farfar. ska bli kul, eftersom att det betyder ÄNNU MER JULKLAPPAR, haha men det ska inte bli kul bara för det, utan det var länge sen jag träffade dom. åhh kommer få bullar och allt, min farmor bakar så himla goda bullar<333.

sen efter det så ska vi nog gå och köpa julmat. MYCKET MAT kommer det att bli.

ojj, klockan rann förbi mig, måste kila iväg nu! puuuussssssss.
3 DAGAR KVAR NU.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad jag längtar till julafton :D

2007-12-21 @ 21:48:14
URL: http://emmzoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0