fredag

Ja nu är det fredag, känns inte som det är det. känns typ som söndag. men aja hursomhelst så var jag hemma hos min kusin igår/idag, ganska kul hahah. plus att jag har läst ut boken "GÖMDA" ;) en utav mina fem mål var ju att läsa mer böcker, så får väl ta och läsa yttligare en bok om jag orkar eheh. alltså vad frustrerande jag kom på jättmånga saker att skriva, men nu så kommer jag inte ihåg något utav det, snacka om STARK MINNESFÖRLUST.

men hursomhelst så har jag skrivit halva mitt science lab;) jag vet att det typ är en månad kvar, men jag pallar inte göra det sen, när vi börjar skolan, för då kommer vi får ännu meeeer läxor. så lika bra att få det gjort, man måste ju ändå göra det förr eller senare;)

sen så kom min andra kusin till oss och hans dotter. där så spelade vi typ trummor som hade gjorts i slöjden utav min kusin, medans jag spelade gitarr ehehehehheh, måste VERKLIGEN TRÄNA MER PÅ ATT SPELA GITARR, det lät hemskt kan jag säga. har för övrigt börjat träna PYTTELITE på att spela "hallelujah" med versionen av jeff buckley, men jag tror jag måste ändra hans version lite. får se hur det går.. den känns lite svår att spela eller själva melodin eller vad det fan heter känns lite svår, men aja måste bara träna lite mer. det löser sig nog, annars får jag väl byta låt;) jag kanske inte ens pallar träna, kanske gör det när musiken börjar nästa termin, we'll see.

hahah, min kusin erbjöd sig att tatuera mig. ja ba: eh nej tack? gillar verkligen inte tatueringar. efter det så firade vi jul "igen" för att vi inte hade firat det med mina äldsta kusin, asso palla säger jag bara. men aja fick iallafall 500 spänn, så nu har jag 1500 ATT SHOPPA IHJÄL MIG FÖR;);) plus att det är mellandagsrea ännu bättre.

men aja nu ska jag ladda ner låtar till min nya mobil<3 pusshej.

Kommentarer
Postat av: kon kan

du har tackat nej till en tatuering :O ?

2007-12-28 @ 22:39:55
Postat av: mariella

haha, men jag gillar ju inte tatueringar längre;)

2007-12-29 @ 22:48:51
URL: http://mcarlvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0