en dålig start.

Dagen sög halvt. Idag så vaknade jag utav att mina föräldrar bråkade. väldigt trevligt (not). men hursomhelst så skulle de egentligen gå till nån peruansk fest tillsammans med Konkans föräldrar, men det blev inte av pga att mamma blev på dåligt humör så hon ville inte gå med pappa. gillar inte pappa för tillfället. hahaa jag håller alltid med mamma, när de bråkar. stackars pappa.

men anyways så köpte jag en snygg kappa idag. min shoppingslust har för tillfället sänkts LITE. hihi, nästa mål är att gå och välja mobil med pappsen. får se vilken dag det blir iaf innan julafton. skulle egentligen bli imorn, men jag pallar inte på en söndag, så ska nog ta att plugga lite inför science provet som jag har på måndag ahhah Tina också, sen ska jag nog också skriva klart min engelska uppsats och plugga lite inför det "oförberedda" provet. sen efter det så är jag FRIIIIIIIII från läxor resten av veckan, hahah det är så jag tänker. så dagen började dåligt, men slutade bättre, köpte ju min kappa;)

åhh, måste bara tillägga att jag hade en skitkonstig dröm inatt! det handlade om att det bara var en dag kvar till balen och att jag liksom på något konstigt sätt hade glömt/missat det och inte hade köpt någon klänning!  hahah snacka om att jag fick panik (i min dröm).

men hursomhelst så ska jag ta och kolla på nån skräckis snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0