en bra start.

God Morgon.

 + +++ +

Har nyss ätit havregryn med gojibär, sylt, solrosfrön, russin och honung så gott! Åhh, kan det bli godare och nyttigare? plus att man inte är hungrig på väldigt länge;) har blivit helt besatt av det här på morgonarna. men måste vakna minst en halvtimme tidigare, det är det enda negativa ;/ j(jag som älskar att sova). men hursomhelst så är det torsdag idag och det innebär en låång dag. har tre timmars extra slöjd. dessutom är det spanska redovisning idag, har inte tränat ett skit, får se hur det går. vi ska också lämna in svenska uppstatsen idag som jag lyckades bli klar med. men nu måste jag gå och klä på mig. ha en bra dag. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0