bio & stan ;)

Idag morse vaknade jag jättesent, typ halv ett. så snabbt fick jag gå och duscha och sen klä på mig. sen kom Konkordia hit och då åkte vi in till stan, för att ge mellandagsrean ett yttligare försök, eftersom att jag inte hittade något fint i stan. väl i stan så gick vi till sturegatan eller vad det nu heter och då gick jag in i Kookai¨ och hittade den där tröjan som jag ville ha i onsdags, fast inte fanns kvar, men där fanns den sista. jag blev lycklig. plus att den var på rea såklart, snacka om fynd. såg förresten ett par jättesnygga stövlar, de var typ brun/beige färgade, men de var JÄTTESNYGGA, köpte tyvärr inte dem:/ efter det så gick vi in i yttligare några affärer, men Konkan hittade inget.

sen kollade vi på filmen "heartbreaker" på bio. den var faktiskt ganska bra;) (och rolig). gick faktiskt ganska mycket idag. har JÄTTEONT i mina ben, får väl ta fram fotbadet/massagen igen.

nu ska jag gå och kolla på en jättebra film som går nu. pusshej.

i övermorgon är det nyårsafton;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0