äntligen jullov!

Åhh, vad skönt. ÄNTLIGEN jullov nu. The moment we all been waiting for hahah. har sååå många saker att göra idag, men ingenting görs. istället sitter jag här och latar mig. har inte ens ätit frukost. börjar bli hungrig. jag är så lat idag. ehehehh, hoppas bara det går över. idag ska det städas, tvättas och jag vet inte vad. känner mig som värsta hemmafrun. usch gillar inte tanken. men aja det är bara för att det är juuul snart;)

men aja nu ska jag gå och avsluta min lathet. pusshej.

4 DAGAR KVAR.


Kommentarer
Postat av: Konkordia

samma här, tvättas, städas, julgranen ska pyntas....
vi är såååå DH ahahha

2007-12-20 @ 12:38:41
Postat av: Caroline

Min favorit med...

2007-12-20 @ 17:17:05
URL: http://CarolineAnnaMaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0