annandagen?

Idag, är det annanndag, eller det är nästan över. men jag förstår inte syftet med annandagen? man gör ju inget speciellt och inget speciellt hände den här dagen. men aja. hursomhelst idag så skulle jag shoppa med mamsen, men det blev inget. exakt när jag såg en JÄTTEFIN TRÖJA, några meter bort, så tog nån annan den. ÅHH VAD SUR JAG BLIR! annars så skulle jag lätt ha köpt den! plus att hon tog sista storleken som jag skulle ha. fan.

juuste jag drömde förresten nån jättekonstig dröm. typ att jag misshandla nån, men jag vet inte vem, konstigt. men det kan nog bero på att jag läste boken "GÖMDA" exakt innan jag skulle gå och lägga mig hahahh.

men aja nu ska jag kolla på tv, är inte ett dugg trött som vanligt, men dessvärre har jag ont i bena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0